+100%-
IKRE Magazin
  • Poštujte svoje vrijeme.
  • Umjetnost/Kultura
    • Književnost
    • Muzika
    • Pozorište
    • Film
    • Likovna umjetnost
    • Arhitektura
    • Dizajn
    • Fotografija
    • Moda
  • Nauka/Tehnologija
  • Društvo
    • Psihologija
    • Porodica
    • Ljepota i zdravlje
    • Gastro
  • Biznis
  • Intervju/Reportaža
    • Kolumne
  • BiH
    • Iz svijeta
  • PROMO
No Result
View All Result
  • Poštujte svoje vrijeme.
  • Umjetnost/Kultura
    • Književnost
    • Muzika
    • Pozorište
    • Film
    • Likovna umjetnost
    • Arhitektura
    • Dizajn
    • Fotografija
    • Moda
  • Nauka/Tehnologija
  • Društvo
    • Psihologija
    • Porodica
    • Ljepota i zdravlje
    • Gastro
  • Biznis
  • Intervju/Reportaža
    • Kolumne
  • BiH
    • Iz svijeta
  • PROMO
No Result
View All Result
IKRE Magazin
No Result
View All Result
Naslovna Biznis

Tanja Džido: Život je prekratak da biste radili samo na tuđim snovima

Specijalistica digitalnog marketinga, kreatorica projekta i autorica knjige "Shhhefica", osnivačica konferencije “The Art of Feminine Leadership”, o svojim počecima, profesionalnom životu i ovogodišnjem izdanju konferencije - govori za IKRE Magazin!

Tanja Džido: Život je prekratak da biste radili samo na tuđim snovima

Kako je tekao Vaš razvojni put?

Započela sam svoju karijeru kao radijska voditeljica, a onda novinarka i PR menadžerica da bih posve neplanirano završila u digitalnom marketingu. Provela sam pet godina u digitalnim agencijama radeći na digitalnim kampanjama vodećim svjetskih brendovima poput American Expressa, adidasa, Samsunga, Johnnie Walkera i kada sam osjetila da se više ne mogu razvijati, odlučila sam pokrenuti svoju agenciju. Tada je moj cjelokupni dotadašnji put dobio puni smisao jer sam ja zapravo cijelo vrijeme skupljala komadiće znanja i iskustva koja su mi potrebna da bi danas vodila uspješnu firmu i projekte. Danas svakodnevno radim s medijima, pišem članke, radim digitalni marketing, organiziram edukacije i vodim velike projekte. Slagalica se poklopila i nesvjesno sam stvorila radno mjesto svojih snova, a najsretnija sam što je ono dovoljno široko i duboko da svakodnevno učim i rastem.

Vjerujemo da će nas naši čitatelji i čitateljice isprva povezati s Vašim portalom “Shhhhefica”, zatim i knjizi koja je vrlo popularna među mladim poduzetnicama “Budi Shhhefica svog života” – možete li nam reći kako je došlo do realizacije ova dva medija?

Shhhefica je nastala kao moje mjesto inspiracije kada sam napustila svoje posljednje radno mjesto i shvatila koliko toga imam neizgovoreno u sebi, kao i većina žena koja godinama marljivo radi i stavlja sebe na posljednje mjesto. Tako je nastala Shhhefica, a shhh je simbolika za kronično ušutkivanje onog najljepšeg u sebi što na kraju i izgubimo kad se pokušavamo snaći u ozbiljnom poslovnom svijetu. Tada je došlo vrijeme da i sama postanem Shhhefica, ne samo u poslovnom smislu nego i Shhhefica svog života. Okrenula sam cijeli svoj život naglavačke, prestala pristajati na kompromise, pokrenula svoj posao, preselila se u veći stan, prekinula brojne odnose u kojima nisam bila sretna i započela život ponovno iz temelja, ovaj put gradeći svoje, a ne tuđe snove. Knjiga je nastala kao kolekcija najčitanijih članaka s portala koje su prenosile upravo tu moju transformaciju u 365 dana u svakom području mog života. Na taj način su i sami čitatelji bili urednici moje knjige, na što sam jako ponosna.

S obzirom na Vaše profesionalo djelovanje u Londonu i iskustva koja tamo stičete, smatrate li da je naš region u zaostatku kada je digitalni marketing u pitanju i generalno percipiranje istog?

Imala sam takvo mišljenje dok sam živjela na Balkanu i mislila da su tamo na Zapadu svi pametniji i
napredniji. To u stvarnosti nije baš tako. Tamo su tržišta jako velika, a mi zapravo dobijemo informaciju samo o najuspješnijim firmama i pojedincima. Velika većina tržišta jedva posjeduje osnovna znanja o digitalnom marketingu, većina web stranica je jako loša i neprilagođena za prikaz na mobitelima, a većina firmi se čak i ne oglašava na društvenim mrežama. Bila sam šokirana kad sam to shvatila, ali i ohrabrena jer stvarno mi kao regija imamo izvrsna znanja koja su primjenjiva svugdje u svijetu. Ne trebamo se osjećati „mali“ u odnosu na njih. Imamo stvarno jako pametne i talentovane mlade ljude koji bez problema mogu konkurirati svima.

“The Art of Feminine Leadership” trenutno je najpopularnija stavka na internetu koja se veže uz Vaše ime, za one koji nisu upoznati, kako biste predstavili ovaj projekat?

Radi se o prvoj konferenciji u regiji koja promovira ženske vještine vodstva koja je u prvom izdanju okupila 120 sudionika, a u svom drugom izdanju, čak 500 sudionika. Nastala je s ciljem da u poslovnom svijetu istaknemo pozitivne primjere ženskog vodstva i predstavimo uspješne poslovne žene koje osim impresivnih poslovnih rezultata, ujedno imaju i zadovoljne zaposlenike.

Kroz konferenciju želimo promovirati ono što su i brojna svjetska istraživanja potvrdila – da budućnost vodstva leži u ženskim, soft vještinama i stvaranju raznolikih timova sastavljenih od pojedinaca koji imaju slobodu koristiti svoje najveće potencijale. Pri tome ženske vještine nisu rezervirane samo za žene. Za uspješno vodstvo i muškarci i žene trebaju koristiti obje vrste vještina kako bi mogli graditi timove u kojima je različitost snaga, a ne slabost.

Koliko je situacija s pandemijom utjecala na organizaciju ovogodišnje konferencije i postoji li nešto novo što ste naučili radeći na realizaciji iste?

Planirali smo treće, najveće izdanje konferencije uživo u proljeće 2020. u City Plazi u Zagrebu, gdje smo trebali i fizički dovesti međunarodne govornice Ellen Rogin iz Chicaga i Lauru Tynan iz Londona, ali zbog globalne pandemije uslijedilo je kontinuirano odgađanje. Čekali smo do veljače 2020. da pustimo konferenciju van jer smo se nadali da će mjere dopustiti barem neki broj ljudi uživo, ali nažalost morali smo konferenciju održati u potpunosti online. Nismo je htjeli više odgađati jer shvaćamo vrijednost ove teme i inspiracije koja nam je svima potrebna u ovim neizvjesnim vremenima za koje su ključne upravo – ženske vještine vodstva.

Online izdanje ima svoje izazove i nikako nije za podcjenjivati, učimo svaki dan jako puno o svim mogućnostima, ali i potencijalnim izazovima. Najveći rizik nam je što imamo 20 govornika na različitim lokacijama, s različitim
internetskim vezama i tehničkim uvjetima koji u bilo kojem trenutku mogu otkazati. Trudimo se na vrijeme osigurati da sve prođe u najboljem redu.

Koje su Tanjine neostvarene želje?

Veliku većinu svojih želja ostvarila sam posljednje četiri godine kako radim za sebe, stvarno se tad pokrenuo moj život iz snova i ne mogu uopće više usporediti Tanju prije Shhhefice i sada. Prije sam bila tiha, pognute glave i stalno čekala da dobijem priznanje da vrijedim ili dozvolu da živim svoje snove. Danas hrabro koračam ka svemu što me zanima, dobivam i dalje hrpu odbijenica i neuspjeha, ali me to ne sputava više jer sam svjesna da je moj put veći od toga i sigurna sam da ću uspjeti. Jedna od neostvarenih želja je da napravim konferenciju svom rodnom gradu Tuzli i tamo okupim cijelu regiju, ali ne samo kao sudionike već i kao partnere.

Voljela bih da u poslovnom svijetu svi međusobno više surađujemo i napravimo udruženi velike zajedničke projekte. Voljela bih da organiziramo jednu veliku regionalnu konferenciju, u kojoj ćemo predstaviti ono najbolje što je u našim zemljama, a to je taj duh međusobne solidarnosti i zajedništva. Možda bismo tako mogli privući i strane investitore i malo po malo mijenjati imidž naših zemalja u poslovnom svijetu.

Šta je Vaša životna misija i šta biste poručili svima koji su u svijetu poduzetništva, šta da rade kako bi shvatili svoju stvarnu životnu svrhu?

Moja životna misija je osnaživati druge da budu istinski svoji i ostvareni, bez skrivanja svojih ambicija, želja ni sposobnosti. Istinski vjerujem da svatko od nas ima svoje unutrašnje darove, talente i jedinstvene misije kojima može učiniti svijet oko sebe malo boljim mjestom. Kad bismo se svi usudili živjeti barem malo više u skladu s našim potencijalom, umjesto što stalno sumnjamo u sebe, bili bismo dosta ostvareniji, sretniji i uspješniji. Ljudi cijeli život tragaju za životnom svrhom i većim smislom, a zapravo je on vama pred nosom – radite ono što vas čini sretnima. Ne prihvaćajte ništa manje od onoga što zaslužujete jer ako su vam ruke pune držeći poklone koje ne želite, kako ćete moći primiti u ruke veliki poklon koji vam stiže, a koji je baš sve što ste oduvijek sanjali? Vjerujte životu da vam sprema sve najbolje, a na vama je da budete hrabri da kažete NE svemu ono što nije u
skladu s vašim vrijednostima, željama i snovima. Život je prekratak da biste radili samo na tuđim
snovima. Što je s vašima?

PodijeliTweetPodijeli

Povezani Članci

Džemal Gekić: Ako želite unaprijediti kvalitet svog života, fizička aktivnost je ključna
Intervjui/Reportaže

Džemal Gekić: Ako želite unaprijediti kvalitet svog života, fizička aktivnost je ključna

Ulfeta Mašić Çakmak: Učenjem i sticanjem novih poznanstava i prostora, gradimo svoju ličnost i određujemo svoj put
BiH

Ulfeta Mašić Çakmak: Učenjem i sticanjem novih poznanstava i prostora, gradimo svoju ličnost i određujemo svoj put

Safet Hadžimusić: Fotografija je za mene najljepši način da se divite svemu onome što je stvoreno na Zemlji
Fotografija

Safet Hadžimusić: Fotografija je za mene najljepši način da se divite svemu onome što je stvoreno na Zemlji

Sljedeći članak
Pčelarski centar “BATINIĆ” – Prirodna kolijevka zdravlja za sve naraštaje

Pčelarski centar "BATINIĆ" - Prirodna kolijevka zdravlja za sve naraštaje

Tuzlanski brend DANEL svojom INFINITE kampanjom pomjerio granice bh. modne industrije

Tuzlanski brend DANEL svojom INFINITE kampanjom pomjerio granice bh. modne industrije

Anja Drljević: Kada stanem na scenu, sve moje nesigurnosti nestaju

Anja Drljević: Kada stanem na scenu, sve moje nesigurnosti nestaju

Preporučujemo

Ricardo Boffil – nevjerovatan svijet arhitekte ispred svog vremena

Ricardo Boffil – nevjerovatan svijet arhitekte ispred svog vremena

Slovenski dizajner osmislio novi izgled logotipa poznatih brendova kao način podizanja svijesti o potrebi socijalne distance

Slovenski dizajner osmislio novi izgled logotipa poznatih brendova kao način podizanja svijesti o potrebi socijalne distance

Jednostavni koraci za poboljšanje emocionalne dobrobiti

Jednostavni koraci za poboljšanje emocionalne dobrobiti

Zašto žensko lice između 50. i 60. godine stari triput brže od muškog?

Zašto žensko lice između 50. i 60. godine stari triput brže od muškog?

Kategorije

  • Arhitektura
  • BiH
  • Biznis
  • Dizajn
  • Društvo
  • Film
  • Fotografija
  • Gastro
  • Historija
  • Intervjui/Reportaže
  • Iz svijeta
  • Književnost
  • Kolumne
  • Likovna umjetnost
  • Ljepota i zdravlje
  • Moda
  • Muzika
  • Nauka/Tehnologija
  • Porodica
  • Pozorište
  • PROMO
  • Psihologija
  • Umjetnost/Kultura
IKRE Magazin

IKRE Magazin je nova online medijska platforma koja za cilj ima povezivanje i uspostavljanje saradnje između individua čije prakse doprinose razvoju bosanskohercegovačkog društva.

Dizajn magazina prilagođen je slabovidnim osobama.

Kontakt: ikremagazin.ba@gmail.com

© IKRE Magazin - Sva prava zadržana!
Development by Agencija STUDIO387 - Sarajevo.

No Result
View All Result
  • Početna
  • Intervjui/Reportaže
  • Umjetnost/Kultura
  • Nauka/Tehnologija
  • Biznis
  • Ljepota i Zdravlje
  • Psihologija
  • Gastro
  • BiH
  • Iz svijeta

© 2019 Ikre Online magazin.