+100%-
IKRE Magazin
  • Poštujte svoje vrijeme.
  • Umjetnost/Kultura
    • Književnost
    • Muzika
    • Pozorište
    • Film
    • Likovna umjetnost
    • Arhitektura
    • Dizajn
    • Fotografija
    • Moda
  • Nauka/Tehnologija
  • Društvo
    • Psihologija
    • Porodica
    • Ljepota i zdravlje
    • Gastro
  • Biznis
  • Intervju/Reportaža
    • Kolumne
  • BiH
    • Iz svijeta
  • PROMO
No Result
View All Result
  • Poštujte svoje vrijeme.
  • Umjetnost/Kultura
    • Književnost
    • Muzika
    • Pozorište
    • Film
    • Likovna umjetnost
    • Arhitektura
    • Dizajn
    • Fotografija
    • Moda
  • Nauka/Tehnologija
  • Društvo
    • Psihologija
    • Porodica
    • Ljepota i zdravlje
    • Gastro
  • Biznis
  • Intervju/Reportaža
    • Kolumne
  • BiH
    • Iz svijeta
  • PROMO
No Result
View All Result
IKRE Magazin
No Result
View All Result
Naslovna Umjetnost/Kultura Dizajn

Slovenski dizajner osmislio novi izgled logotipa poznatih brendova kao način podizanja svijesti o potrebi socijalne distance

Slovenski dizajner osmislio novi izgled logotipa poznatih brendova kao način podizanja svijesti o potrebi socijalne distance

Kvalitetan content u teškim vremenima

Umjetnik, kreativni direktor i dizajner s adresom u Ljubljani, Jure Tovrljan uzeo si je u zadatak, u ovom zahtjevnom periodu za čitav svijet, da svijest o tome koliko je bitno socijalno distanciranje kako bismo se uspješno izborili s epidemijom koronavirusa, prikaže kroz svoju struku, odnosno redizajniranjem slavnih logotipova. Njegov je cilj bio zaštitne znakove slavnih brendova pretvoriti u društvenu kampanju koja će podići svijest o načinu usporavanja širenja virusa Covid-19. Pa tako, primjerice, sirena američkog lanca kafića Starbucks nosi zaštitnu masku preko lica, krugovi financijske kompanije MasterCard razdvojeni su, a piktogram najjače svjetske košarkaške lige NBA, umjesto Jerryja Westa koji dribla loptu lijevom rukom prikazuje čovjeka koji leži u krevetu s laptopom – sve scene koje nas u posljednjih nekoliko tjedana prate.

Slovenski dizajner osmislio novi izgled logotipa poznatih brendova kao način podizanja svijesti o potrebi socijalne distance (фото 1)

Slogan sportskog giganta Nike promijenjen je u “Just Don’t Do It” kako bi se ljude upozorilo na to potrebu socijalne distance, a možda se najveća transformacija dogodila na logotipu meksičke pive Corone, za koju dizajner smatra kako treba hitnu promjenu naziva. Ovakav content, koji je ujedno i duhovit, a šalje i snažnu poruku, jedan je od najboljih načina za podizanje svijesti putem društvenih mreža koje su posljednjih tjedana zagušene s brojnim dezinformacijama. Svi se radovi ovog Slovenca mogu pogledati na njegovom Behance profilu na kojem ih je objavio uz poruku: “Samo ideja kako bi logotipovi trebali izgledati u ovim teškim vremenima. Držite se ljude. Ostanite doma”.

Slovenski dizajner osmislio novi izgled logotipa poznatih brendova kao način podizanja svijesti o potrebi socijalne distance (фото 2)

Slovenski dizajner osmislio novi izgled logotipa poznatih brendova kao način podizanja svijesti o potrebi socijalne distance (фото 3)

Slovenski dizajner osmislio novi izgled logotipa poznatih brendova kao način podizanja svijesti o potrebi socijalne distance (фото 4)

Slovenski dizajner osmislio novi izgled logotipa poznatih brendova kao način podizanja svijesti o potrebi socijalne distance (фото 5)

Slovenski dizajner osmislio novi izgled logotipa poznatih brendova kao način podizanja svijesti o potrebi socijalne distance

Slovenski dizajner osmislio novi izgled logotipa poznatih brendova kao način podizanja svijesti o potrebi socijalne distance (фото 6)

PodijeliTweetPodijeli

Povezani Članci

Svaki je čovjek umjetnik
Iz svijeta

Svaki je čovjek umjetnik

Rosa Parks – Prva dama civilnih prava
Iz svijeta

Rosa Parks – Prva dama civilnih prava

Uspješna priča: “Ljepota i ponos hidžaba” Azre Hodžić
BiH

Uspješna priča: “Ljepota i ponos hidžaba” Azre Hodžić

Sljedeći članak
dr.sc.Elvira Mlivić Budeš: Spoj poslovnog i osobnog razvoja

dr.sc.Elvira Mlivić Budeš: Spoj poslovnog i osobnog razvoja

6 zdravih načina na koje možete uživati u đumbiru

6 zdravih načina na koje možete uživati u đumbiru

Konzerva graha i tri sjajne ideje za Vaš jelovnik

Konzerva graha i tri sjajne ideje za Vaš jelovnik

Preporučujemo

Kako naš obrazovni sistem čini djecu depresivnom i neukom?

Kako naš obrazovni sistem čini djecu depresivnom i neukom?

Kako dizajnirati pametni dom?

Kako dizajnirati pametni dom?

BIOFEEDBACK – Voljno kontroliranje tjelesnih funkcija

BIOFEEDBACK – Voljno kontroliranje tjelesnih funkcija

FLD POKRENULA FOND ZA ŽENE ŽRTVE NASILJA U PORODICI „ZAJEDNO SMO SIGURNE“

FLD POKRENULA FOND ZA ŽENE ŽRTVE NASILJA U PORODICI „ZAJEDNO SMO SIGURNE“

Kategorije

  • Arhitektura
  • BiH
  • Biznis
  • Dizajn
  • Društvo
  • Film
  • Fotografija
  • Gastro
  • Historija
  • Intervjui/Reportaže
  • Iz svijeta
  • Književnost
  • Kolumne
  • Likovna umjetnost
  • Ljepota i zdravlje
  • Moda
  • Muzika
  • Nauka/Tehnologija
  • Porodica
  • Pozorište
  • PROMO
  • Psihologija
  • Umjetnost/Kultura

IKRE Magazin

IKRE Magazin je nova online medijska platforma koja za cilj ima povezivanje i uspostavljanje saradnje između individua čije prakse doprinose razvoju bosanskohercegovačkog društva.

Dizajn magazina prilagođen je slabovidnim osobama.

Dina Hadžajlić, direktorica i urednica

dinaikre@gmail.com

© IKRE Magazin – Sva prava zadržana!
Development by Agencija STUDIO387 – Sarajevo.

No Result
View All Result
  • Početna
  • Intervjui/Reportaže
  • Umjetnost/Kultura
  • Nauka/Tehnologija
  • Biznis
  • Ljepota i Zdravlje
  • Psihologija
  • Gastro
  • BiH
  • Iz svijeta

© 2019 Ikre Online magazin.