Sada već “davne” 2006. godine, na modnu scenu su stupile sestre Olsen. Najpoznatije blizanke Hollywood-a u vrijeme našeg odrastanja odlučile su tada postati modne dizajnerice, a “The Row” predstavlja proizvod njihovog rada. Iako ih je danas teško vidjeti u javnosti, pronašle su način na koji svakodnevno komuniciraju sa svojom publikom. Kolekcija “The Row” je omaž stilskom jeziku.
Svjetska modna industrija svake godine zaradi ogromne svote novca, a zbog velikog utjecaja koji ima na javnost, postepeno razvija svijet o održivoj modi. Modni dizajneri mogu pomoći društvu nametanjem “zdravih” trendova, tako što će nove proizvode stvarati na društveno odgovoran način. Upravo u ovu kategoriju se mogu uvrstiti i sestre Olsen. Naime, njihovo poznavanje luksuzne robe kombinovano sa ličnim stilom, omogućilo im je estetsko uporište za vođenje vlastite linije.
Njihova posljednja kolekcija za proljeće/ljeto 2020. godine predstavljena je u septembru ove godine. Premda je sama revija bila čista predstava minimalizma, reakcije posjetilaca su bile sve, samo ne svedene. Galanterija kašmira i svile, prodefilovala je prostorijom praćena oduševljenim uzdasima.
Tehnički eksperimenti i veoma prefinjen osjećaj za neutralnu paletu boju postali su zaštitni znak koji opravdava “hype” koji je nastao oko brenda “The Row”. Talenat za apstrakciju i precizan kroj stvara nevjerovatne stilske efekte.
Pored kvalitetne izrade, postoji još jedan element zbog kojeg je važno da ljubitelji mode upamte ovaj brend – održivost! Dizajnerice su svoje umijeće usmjerile na stvaranje vanvremenske garderobe koja obećava dugostrajnost, kvalitet i nosivost.