+100%-
IKRE Magazin
  • Poštujte svoje vrijeme.
  • Umjetnost/Kultura
    • Književnost
    • Muzika
    • Pozorište
    • Film
    • Likovna umjetnost
    • Arhitektura
    • Dizajn
    • Fotografija
    • Moda
  • Nauka/Tehnologija
  • Društvo
    • Psihologija
    • Porodica
    • Ljepota i zdravlje
    • Gastro
  • Biznis
  • Intervju/Reportaža
    • Kolumne
  • BiH
    • Iz svijeta
  • PROMO
No Result
View All Result
  • Poštujte svoje vrijeme.
  • Umjetnost/Kultura
    • Književnost
    • Muzika
    • Pozorište
    • Film
    • Likovna umjetnost
    • Arhitektura
    • Dizajn
    • Fotografija
    • Moda
  • Nauka/Tehnologija
  • Društvo
    • Psihologija
    • Porodica
    • Ljepota i zdravlje
    • Gastro
  • Biznis
  • Intervju/Reportaža
    • Kolumne
  • BiH
    • Iz svijeta
  • PROMO
No Result
View All Result
IKRE Magazin
No Result
View All Result
Naslovna Biznis

Copywriting ili kreativno pisanje u poslovanju

Bez obzira da li se radi o online sadržaju, e-mail marketingu ili TV reklami, tekst koji prati taj oglas ili sadržaj ima presudnu ulogu u uspješnosti istog. Jedan od osnovnih elemenata efikasnog marketinga jeste copywriting ili kreativno pisanje.

Copywriting ili kreativno pisanje u poslovanju

Šta je copywriting?

Kreativno pisanje (engl. copywriting) se odnosi na aktivnost pisanja tekstova za oglase, odnosno reklame i reklamne materijale. Zapravo, copywriting je umjetnost strateškog sklapanja teksta s ciljem da se korisnike potakne na djelovanje, odnosno na kupovinu.

Profesionalci koji se bave kreativnim pisanjem nemaju za cilj samo informisanje, već nastoje izazvati određenu reakciju od čitalaca. Oni koji se bave content marketingom, odnosno marketingom sadržaja imaju za cilj informisanje, ali sve češće se dešava u marketingu da se ove dvije oblasti preklapaju. Tako copywriteri pišu, između ostalog i članke sa informativnim sadržajem u kojima su sadržane i marketinške poruke.

Čime se bave copywriteri?

Profesionalci koji se bave kreativnim pisanjem, odnosno copywriteri pišu različite vrste tekstova:

  • objave, odnosno web članke,
  • opise i etikete na pakovanjima proizvoda,
  • oglase za proizvode i/ili usluge u časopisima,
  • tekstove za reklamni materijal (brošure, kataloge, letke, plakate …),
  • tekstove za e-mail marketing,
  • tekstove za e-knjige,
  • tekstove za TV reklame,
  • džinglove za radio reklame,
  • tekstove za online oglase (Google AdWords, oglase na društvenim mrežama),
  • tekstove za nagradne igre, kupone i slično.

Copywriteri bi trebalo da potaknu ciljno tržište na dijalog i da prepoznaju sadržaj i tonalitet koji je zanimljiv i prikladan za ciljnu grupu kojoj se obraćaju. Osim toga, copywriteri trebaju biti u stanju da pišu različite vrste tekstova (smiješne, ozbiljne, dječije i slično), te da budu kreativni, maštoviti i da posjeduju osnovno znanje iz oblasti o kojoj pišu.

Vrste kreativnog pisanja

Različite vrste pristupa kreativnom pisanju se odnose na slijedeće:

  • SEO copywriting koji podrazumijeva pisanje optimizovanih članaka upotrebom ključnih riječi s ciljem boljeg pozicioniranja na pretraživačima.
  • Prodajni copywriting koji podrazumijeva pisanje oglasa s ciljem da se potencijalni kupci ubijede u vrijednost, odnosno u krajnjem slučaju kupovinu proizvoda i/ili usluge.
  • Tehnički copywriting se odnosi na pisanje tekstova specifičnih za određenu temu ili industriju, čije pisanje iziskuje visok nivo stručnog znanja.
  • Copywriteri sadržaja pišu sadržaj za web stranice i fokusiraju se na određenu temu, uglavnom su to članci ili blogovi koji informišu kupce o određenom proizvodu ili temi.
  • Kreativni copywriting podrazumijeva pisanje o različitim temama po vlastitom izboru u koje su integrisani određeni proizvodi i/ili usluge, kao i pisanje slogana ili naslova.

Kako naučiti osnove kreativnog pisanja?

Ukoliko želite da više naučite o ovoj oblasti i da savladate osnovne tehnike copywritinga, možete posjetiti neke od slijedećih linkova i naučiti više o ovoj temi:

Copyblogger (neizostavan blog za sve koji se bave marketingom sadržaja, a na ovom linku možete preuzeti besplatnu e-knjigu Vodič za copywriting),

Copyhackers (veoma korisni savjeti vezani za marketing sadržaja),

QuickSprout (kompletan vodič za copywriting sa konkretnim savjetima i instrukcijama),

Copywritematters (odlični savjeti za copywriting koje dijeli Weaver na svom blogu),

ABC Copywriting (besplatna e-knjiga o copywritingu).

Pored blogova i e-knjiga, postoji još i mnoštvo kurseva o copywritingu na platformama kao što su DamnFineWords, Udemy, Coursera i drugi. Također, veoma dobar izvor informacija su i knjige na temu copywritinga, kao što su: The Copywritier’s Handbook od R. W. Bly, Everybody writes od A. Handley, Copywriting od L. Padovesi, Copywriting od M. Shaw i mnoge druge.

PodijeliTweetPodijeli

Povezani Članci

Ulfeta Mašić Çakmak: Učenjem i sticanjem novih poznanstava i prostora, gradimo svoju ličnost i određujemo svoj put
BiH

Ulfeta Mašić Çakmak: Učenjem i sticanjem novih poznanstava i prostora, gradimo svoju ličnost i određujemo svoj put

ZAHRA Scarf – Pažljivo birani materijali elegantnih artikala koji će se naći u ormaru svake žene
BiH

ZAHRA Scarf – Pažljivo birani materijali elegantnih artikala koji će se naći u ormaru svake žene

Voćko & Povrćko – Najzdraviji izbor za Vas i one koje volite
BiH

Voćko & Povrćko – Najzdraviji izbor za Vas i one koje volite

Sljedeći članak
Kompulsivno prejedanje ili “BINGE EATING”

Kompulsivno prejedanje ili "BINGE EATING"

Genijalni umovi: James Watt

Genijalni umovi: James Watt

Utjecaj društvenih mreža na mlade osobe

Utjecaj društvenih mreža na mlade osobe

Preporučujemo

BEEMED Tuzla – najbolji izbor iz prirode za Vaše zdravlje!

BEEMED Tuzla – najbolji izbor iz prirode za Vaše zdravlje!

Dokumentarci o arhitekturi koje trebate pogledati

Dokumentarci o arhitekturi koje trebate pogledati

Slatko čudo: Browniesi iz jedne jedine posude

Slatko čudo: Browniesi iz jedne jedine posude

Minimalizam – prostor za ono što je doista važno

Minimalizam – prostor za ono što je doista važno

Kategorije

  • Arhitektura
  • BiH
  • Biznis
  • Dizajn
  • Društvo
  • Film
  • Fotografija
  • Gastro
  • Historija
  • Intervjui/Reportaže
  • Iz svijeta
  • Književnost
  • Kolumne
  • Likovna umjetnost
  • Ljepota i zdravlje
  • Moda
  • Muzika
  • Nauka/Tehnologija
  • Porodica
  • Pozorište
  • PROMO
  • Psihologija
  • Umjetnost/Kultura
IKRE Magazin

IKRE Magazin je nova online medijska platforma koja za cilj ima povezivanje i uspostavljanje saradnje između individua čije prakse doprinose razvoju bosanskohercegovačkog društva.

Dizajn magazina prilagođen je slabovidnim osobama.

Kontakt: ikremagazin.ba@gmail.com

© IKRE Magazin - Sva prava zadržana!
Development by Agencija STUDIO387 - Sarajevo.

No Result
View All Result
  • Početna
  • Intervjui/Reportaže
  • Umjetnost/Kultura
  • Nauka/Tehnologija
  • Biznis
  • Ljepota i Zdravlje
  • Psihologija
  • Gastro
  • BiH
  • Iz svijeta

© 2019 Ikre Online magazin.