Za početak, možete li se predstaviti čitatelji(ca)ma IKRE Magazina?
Prije svega pozdrav za Vas i čitaoce Vašeg magazina! Moje ime je Amela Musakadić, živim u Busovači, imam 37 godina, udata sam i imam dva sinčića.
Kako je nastala početna ideja za brend “TUFNICA”?
Ideja za brend je nastala iz želje da što više ljudi vidi i sazna za moj rad van ovog malog gradića u kojem živim. Sam naziv “TUFNICA” je nastao tako što sam željela da moj brend ima neki romantičan i svima poznat naziv, tačnije da “na prvu” ljudi isti zapamte i prepoznaju.
Šta je sve u ponudi Vašeg brenda i koji proizvod posebno izdvajate?
Ponuda moga brenda je raznolika. Osim što realizujem svoje ideje, dosta pratim i zahtjeve mušterija. Uglavnom su to razni odjevni predmeti, jastučnice, posteljine, kecelje, dječiji šatori, a posebno bih izdvojila odjeću za mame i njihove princeze (haljinice, suknjice…) To me posebno raduje.
Još bih da naglasim da radim i svečane haljine, ali za to su potrebne probe tako da je to uglavnom za djevojke iz moje okoline.
Kako i koliko nastaje jedan proizvod iz Vaše kolekcije?
Proizvodi iz moje kolekcije nastaju tako što mi dođe nova ideja, nekada u pola noći – pa onda nema spavanja. Također često su to i ideje mušterija, pa to realizujem prvo u svojoj glavi.
Onda slijedi nabavka materijala, to traje 3-4 dana. E onda ono najljepše; krojenje i šivanje. I završna faza fotografisanje i dijeljenje na društvenim mrežama.
O čemu naročito vodite računa pri izradi Vaših proizvoda?
Pri izradi proizvoda najčešće vodim računa o izboru materijala, detaljima i da isti u konačnici budu dostupni za svačiji džep. Jako mi je bitno da su ti proizvodi po nečemu drugačiji, da u moru istih budem po nečemu posebna. Mislim da uspijevam jer često dobivam poruke kako su moji proizvodi drugačiji i posebni.
Koji su Vaši planovi za budućnost?
Imam nekih planova u glavi, nadam se da ću ih realizovati. Uglavnom želja mi je da što više naroda sazna za moje proizvode. A najveći plan mi je da što više radim na novim modelima i da ponuda bude raznolika.