+100%-
IKRE Magazin
  • Poštujte svoje vrijeme.
  • Umjetnost/Kultura
    • Književnost
    • Muzika
    • Pozorište
    • Film
    • Likovna umjetnost
    • Arhitektura
    • Dizajn
    • Fotografija
    • Moda
  • Nauka/Tehnologija
  • Društvo
    • Psihologija
    • Porodica
    • Ljepota i zdravlje
    • Gastro
  • Biznis
  • Intervju/Reportaža
    • Kolumne
  • BiH
    • Iz svijeta
  • PROMO
No Result
View All Result
  • Poštujte svoje vrijeme.
  • Umjetnost/Kultura
    • Književnost
    • Muzika
    • Pozorište
    • Film
    • Likovna umjetnost
    • Arhitektura
    • Dizajn
    • Fotografija
    • Moda
  • Nauka/Tehnologija
  • Društvo
    • Psihologija
    • Porodica
    • Ljepota i zdravlje
    • Gastro
  • Biznis
  • Intervju/Reportaža
    • Kolumne
  • BiH
    • Iz svijeta
  • PROMO
No Result
View All Result
IKRE Magazin
No Result
View All Result
Naslovna Društvo BiH

Amela Musakadić – osnivačica bh. brenda “TUFNICA”

Predstavljamo Vam priču mlade mame iz Busovače, poduzetne kreativke koja je samostalno osnovala modni brend "TUFNICA". Saznajte više u nastavku teksta! 

Amela Musakadić – osnivačica bh. brenda “TUFNICA”

Za početak, možete li se predstaviti čitatelji(ca)ma IKRE Magazina?

Prije svega pozdrav za Vas i čitaoce Vašeg magazina! Moje ime je Amela Musakadić, živim u Busovači, imam 37 godina, udata sam i imam dva sinčića.

Kako je nastala početna ideja za brend “TUFNICA”?

Ideja za brend je nastala iz želje da što više ljudi vidi i sazna za moj rad van ovog malog gradića u kojem živim. Sam naziv “TUFNICA” je nastao tako što sam željela da moj brend ima neki romantičan i svima poznat naziv, tačnije da “na prvu” ljudi isti zapamte i prepoznaju.

Šta je sve u ponudi Vašeg brenda i koji proizvod posebno izdvajate?

Ponuda moga brenda je raznolika. Osim što realizujem svoje ideje, dosta pratim i zahtjeve mušterija. Uglavnom su to razni odjevni predmeti, jastučnice, posteljine, kecelje, dječiji šatori, a posebno bih izdvojila odjeću za mame i njihove princeze (haljinice, suknjice…) To me posebno raduje.

Još bih da naglasim da radim i svečane haljine, ali za to su potrebne probe tako da je to uglavnom za djevojke iz moje okoline.

Kako i koliko nastaje jedan proizvod iz Vaše kolekcije?

Proizvodi iz moje kolekcije nastaju tako što mi dođe nova ideja, nekada u pola noći – pa onda nema spavanja. Također često su to i ideje mušterija, pa to realizujem prvo u svojoj glavi.

Onda slijedi nabavka materijala, to traje 3-4 dana. E onda ono najljepše; krojenje i šivanje. I završna faza fotografisanje i dijeljenje na društvenim mrežama.

O čemu naročito vodite računa pri izradi Vaših proizvoda?

Pri izradi proizvoda najčešće vodim računa o izboru materijala, detaljima i da isti u konačnici budu dostupni za svačiji džep. Jako mi je bitno da su ti proizvodi po nečemu drugačiji, da u moru istih budem po nečemu posebna. Mislim da uspijevam jer često dobivam poruke kako su moji proizvodi drugačiji i posebni.

Koji su Vaši planovi za budućnost?

Imam nekih planova u glavi, nadam se da ću ih realizovati. Uglavnom želja mi je da što više naroda sazna za moje proizvode. A najveći plan mi je da što više radim na novim modelima i da ponuda bude raznolika.

PodijeliTweetPodijeli

Povezani Članci

Larisa Buro: Uvijek se znalo da će moje životno opredjeljenje biti muzika
BiH

Larisa Buro: Uvijek se znalo da će moje životno opredjeljenje biti muzika

Naida Pekmezović: Autorica inspirativne bh. kuharice “NEAT”
BiH

Naida Pekmezović: Autorica inspirativne bh. kuharice “NEAT”

KOTEKS LEATHER – Najkvalitetnija proizvodnja i prerada kože u BiH
BiH

KOTEKS LEATHER – Najkvalitetnija proizvodnja i prerada kože u BiH

Sljedeći članak
Ilhana Hodžić: Uspjeh žene na vodećoj poziciji

Ilhana Hodžić: Uspjeh žene na vodećoj poziciji

Birajte zdravo, birajte Ecomedico!

Birajte zdravo, birajte Ecomedico!

Postoji li SREĆA u današnjem svijetu?

Postoji li SREĆA u današnjem svijetu?

Preporučujemo

Kako izgleda New York bez ljudi i saobraćaja? Pogledajte projekat genijalnog fotografa!

Kako izgleda New York bez ljudi i saobraćaja? Pogledajte projekat genijalnog fotografa!

Copywriting ili kreativno pisanje u poslovanju

Copywriting ili kreativno pisanje u poslovanju

Posljedice razvoda braka na psihosocijalni razvoj djece

Posljedice razvoda braka na psihosocijalni razvoj djece

Nedostatak vitamina D – ‘epidemija’ zbog koje sve više obolijevamo

Nedostatak vitamina D – ‘epidemija’ zbog koje sve više obolijevamo

Kategorije

  • Arhitektura
  • BiH
  • Biznis
  • Dizajn
  • Društvo
  • Film
  • Fotografija
  • Gastro
  • Historija
  • Intervjui/Reportaže
  • Iz svijeta
  • Književnost
  • Kolumne
  • Likovna umjetnost
  • Ljepota i zdravlje
  • Moda
  • Muzika
  • Nauka/Tehnologija
  • Porodica
  • Pozorište
  • PROMO
  • Psihologija
  • Umjetnost/Kultura

IKRE Magazin

IKRE Magazin je nova online medijska platforma koja za cilj ima povezivanje i uspostavljanje saradnje između individua čije prakse doprinose razvoju bosanskohercegovačkog društva.

Dizajn magazina prilagođen je slabovidnim osobama.

Dina Hadžajlić, direktorica i urednica

dinaikre@gmail.com

© IKRE Magazin – Sva prava zadržana!
Development by Agencija STUDIO387 – Sarajevo.

No Result
View All Result
  • Početna
  • Intervjui/Reportaže
  • Umjetnost/Kultura
  • Nauka/Tehnologija
  • Biznis
  • Ljepota i Zdravlje
  • Psihologija
  • Gastro
  • BiH
  • Iz svijeta

© 2019 Ikre Online magazin.