+100%-

Alma Duraković: Nesvakidašnji cvijetni dizajn “FlowerBox A”

Alma Duraković je mlada kreativna žena iz Cazina koja je čitatelji(ca)ma IKRE Magazina odlučila prikazati svoj hobi koji se sve više pretvara u posao i koji će zasigurno privući i Vašu pažnju!

Bavi se izradom cvjetnih dekoracija i cvjetnim dizajnom za sve posebne prigode, ali najvažnije izazove vidi u istraživanju novih ideja i formi dizajna, neprestano se usavršavajući, učeći i prateći svjetske trendove.

Za početak, možete li se predstaviti čitatelji(ca)ma IKRE Magazina?

Moje ime je Alma Duraković. Rođena sam 27. augusta 1998. godine u Bihaću. Živim i radim u Cazinu.

Kako je nastala početna ideja za brend “Flower Box A”?

Ideja. To je ta riječ. Ona je pokretač svega u čovjekovom životu. Bez nje se ne može doći do novih stvari. Džim Roni je jednom rekao da rad rađa ideje i ja sam živi dokaz toga. Oduvijek sam bila radišna i vrijedna,  kreativna i maštovita, od malih nogu voljela sam nešto stvarati, crtati i biti inovativna pa makar to bio i obični crtež u školi.

Tako sam jednog dana odlučila pretočiti svoju kreativnost u nešto korisno i inovativno, nešto što se ne vidi svakog dana, a sa druge strane može iznenaditi i uveseliti mnoge. Znate kako kažu, ko ima volje ima i načina.

Šta je sve u ponudi Vašeg brenda i koji proizvod posebno izdvajate?

Pokušavam se prilagoditi željama i potrebama kupaca i što bliže i bolje ispuniti njihova očekivanja, tako da je i ponuda raznovrsna. Mogu da ponudim Flower Box koji se sastoji samo od ruža, ili pak Flower Box sa ružama i slatkišima, možda i ponekom sličicom Vaših najbližih. Ukratko, što su moji kupci i njihovi zahtjevi kreativniji i zahtjevniji, tako sam i ja sve maštovitija i bolja.

Kako i koliko nastaje jedan proizvod iz Vaše kolekcije?

Najbitnije da kažem da taj svaki proizvod stvarno nastaje iz ljubavi prema ovom poslu tako da je svaki proizvod rađen sa maksimalnim trudom i zalaganjem. Također, zavisno od želje kupca, veličine Flower Boxa i zahtjevnosti nastaje i sam Flower Box tako da je svaki poseban na svoj način i niti jedan ne izrađujem istim tempom, načinom rada niti istom količinom vremena.

O čemu naročito vodite računa pri izradi Vaših proizvoda?

Želje i potrebe mojih vjernih kupaca, kao što rekoh, su najbitnije tako da je i meni samoj najbitnije da njihovu sliku i ono što su željeli pretočim u stvarnost i, po mogućnosti, potpuno zadovoljim svakog kupca ponaosob.

Koji su Vaši planovi za budućnost?

Kako sad, tako i u budućnosti želim da uveseljavam i usrećujem, da stvaram nešto što ne vidimo svakog dana. Mislim da svaki čovjek ima ideju, viziju ili plan kako da bude inovativan i kako da se istakne u masi samo sto nema dovoljno volje da slijedi taj put i da ga realizuje. Živim u sadašnjosti, ali itekako razmišljam o budućnosti, a moja budućnost treba da ostane tajna. Tako je slađe. Samo treba krenuti korak po korak ka nečem i apsolutno svaka želja je moguća!

Povezani Članci

Sljedeći članak

Preporučujemo